Dostawa

Dostawa

Wysyłka towaru
Zdarza się, że zamawiamy kilka towarów, a kurier przywozi nam tylko jeden sprzęt, podczas gdy spodziewamy się danego dnia realizacji całego zamówienia. Może się również zdarzyć, że kurier nie zadzwoni w dniu doręczenia przesyłki, a co za tym idzie nie zastanie nas w domu. Jak mamy się zachować w takich sytuacjach? Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami, a wszelkie Państwa wątpliwości zostaną rozwiane.
Ceny przesyłek
Większość zamówień wysyłamy kurierem DPD.

Zamówienia na kwotę powyżej 300 zł i płatne przelewem (płatność z góry) są wysyłane bezpłatnie.
Zamówienia na kwotę do 300 zł i płatne przelewem (płatność z góry) - wysyłamy za 15 zł Brutto.
Odbiór osobisty jest możliwy na konkretnie ustalony termin.

Wybór płatności za pobraniem wiąże się z opłatą w wysokości 25 zł Brutto. Jeżeli złożyli Państwo zamówienie na więcej niż jeden towar opłata za pobranie naliczana jest jednorazowo do całego zamówienia.
Przesyłka kurierska
Przesyłki są wysyłane do Państwa za pośrednictwem firmy DPD. Zasadą jest doręczenie przesyłki przez kuriera następnego dnia roboczego po dniu wysłania. Jednak w przypadku wysłania paczek przekraczających 50kg lub do miejscowości poniżej 50 000 mieszkańców przesyłka może być dostarczona do dwóch dni roboczych. O wysłaniu towaru zostaniecie Państwo poinformowani mailem zmieniającym status zlecenia wysyłki na 'Wysłano zlecenie'. Przed przyjazdem kurier w większości przypadków zadzwoni do Państwa, aby ustalić godzinę doręczenia przesyłki, jednak nie jest to jego obowiązkiem. Następnego dnia od godziny 12.00 po wysłaniu przesyłki otrzymają Państwo maila z numerem listu przewozowego. Dzięki niemu po wejściu na stronę internetową firmy kurierskiej będziecie mogli zlokalizować swoją paczkę, wpisując otrzymany numer oraz skontaktować się z firmą kurierską w celu uzgodnienia dogodnego terminu doręczenia przesyłki.
Ważną informacją jest, że dostarczona przez kuriera przesyłka nie zawiera faktury zakupu. Faktura jest wysyłana do Państwa pocztą w dniu wysyłki towaru.
Zastrzeżenie godziny
Zastrzeżenie godziny wiąże się z dodatkową opłatą w firmie kurierskiej. Ze względu na to, że w większości firm przewozowych oferujących usługę doręczenia na godzinę sprawdzalność tej usługi jest niższa niż 20% zlecanych przesyłek, nie oferujemy naszym Klientom takiej formy doręczenia.
Przesyłki ciężkie
Za przesyłkę ciężką uważany jest każdy produkt powyżej 31,5kg, czyli m. in.: grille gazowe. W związku z tym przy odbiorze powinni Państwo postarać się o pomoc do jej wniesienia i ustawienia we wskazanym miejscu, gdyż zakres obowiązków kuriera ogranicza się w takim przypadku do rozładowania przywiezionej przesyłki. Kurierzy żadnej firmy kurierskiej w kraju nie mają obowiązku wnoszenia paczek powyżej 31,5kg. Trzeba jednak zaznaczyć, że większość z nich pomaga nieodpłatnie wnosić towary.
Wysyłka zamówienia na kilka towarów
Przesyłki znajdujące się w Państwa zamówieniu są wysyłane oddzielnie, niekiedy nawet różnymi firmami kurierskimi. Nawet w przypadku wysyłki tą samą firmą kurierską może się zdarzyć, że ciężkich przesyłek nie dostarczy ten sam kurier. Jeżeli kurier doręczy Państwu tylko jedną przesyłkę, nie oznacza to, że za chwilę nie zjawi się spedytor z resztą zamówienia. Doradcy Handlowi ustawiają wysyłki w ten sposób, aby wszystkie zamówione przez Państwa towary dotarły jednego dnia.
Zmiana adresu dostawy
Towar zostanie wysłany do Państwa na adres podany w formularzu danych osobowych w polu 'Adres dostawy'. Aby go zmienić, należy wprowadzić nowy adres, używając formularza dostępnego po kliknięciu na ikonę "Zmień adres" przy wyborze sposobu dostawy przesyłki. Po dokonaniu korekt należy kliknąć "Kontynuuj". Adres, na który dostarczona zostanie przesyłka, podany będzie w przesłanym do Państwa w e-mailu potwierdzającym przyjęcie zamówienia. Jeżeli nastąpi konieczność zmiany adresu dostawy już po złożeniu zamówienia, należy skontaktować się z naszym sklepem za pośrednictwem infolinii lub e-mailem (zawsze pamiętając o podaniu numeru zamówienia).
Postępowanie w przypadku nieobecności odbiorcy przesyłki
W przypadku Państwa nieobecności kurier pozostawi awizo z informacją, kiedy i gdzie możecie Państwo odebrać przesyłkę lub zamówić kolejną dostawę. Dostawa awizowanej przesyłki dokonywana jest bezpłatnie. Termin odbioru wynosi trzy dni liczone od dnia pozostawienia awizo. W szczególnych przypadkach, za zgodą firmy kurierskiej możliwe jest jego przedłużenie, jednak warunki należy indywidualnie ustalić dzwoniąc na numer podany na awizo. Po tym terminie towar zostanie zwrócony do magazynu Lechuzadonice.pl lub naszego dostawcy. Ponowne jego dostarczenie będzie możliwe po pokryciu opłat wynikających z jego zwrotu, równych kosztom dostawy. W przypadku nieodebrania zamówionego towaru do 30 dni zostanie on przeznaczony do dalszej sprzedaży.
Zwroty towaru
Nasz sklep w pełni respektuje Państwa prawa wynikające z ustawy z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny. (Dz. U. Nr 22, poz. 271).
Zasady zwrotu towaru
Z towaru zakupionego w naszym sklepie możecie Państwo zrezygnować bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia doręczenia towaru. Rezygnację należy zgłosić w siedzibie firmy poprzez przesłanie do nas pisma lub e-maila o odstąpieniu od umowy. Po przesłaniu pisma powinni Państwo jak najszybciej przesłać na swój koszt do siedziby naszej firmy towar będący przedmiotem umowy na adres:

ECO-CAN Elizabeth Lovell
ul. Małkowskiego 7b/2
43-300 Bielsko-Biała


Okres pomiędzy wysłaniem pisma, a dostarczeniem towaru nie może być dłuższy niż 14 dni. Odstąpienie od umowy wolne jest od zapłaty jakiejkolwiek sumy, czyli odstępnego. Jednak zwracany towar nie może nosić śladów użycia i posiadać nienaruszone oryginalne opakowanie. Razem ze zwracanym produktem należy przesłać fakturę. Jeżeli na fakturze znajdują się również inne towary nie podlegające zwrotowi, to po zmianie zamówienia odeślemy Państwu fakturę korygującą. Gwarantujemy zwrot ceny produktu w terminie 14 dni od chwili jego otrzymania. Koszt dostawy oraz zwrotu produktu nie jest zwracany przez sklep Lechuzadonice.pl. Jeżeli okaże się, iż zwracany towar nosi ślady użytkowania lub nie posiada opakowania firmowego zwracana kwota będzie koszty nowego opakowania towaru. Jednoczenie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.

Osobą odpowiedzialną oraz płatnikiem za dostarczenie zwrotu w stanie nienaruszonym do Lechuzadonice.pl jest Klient. Jeżeli towar dojedzie uszkodzony lub rozpakowany, kwota zwrotu, po oględzinach towaru, zostanie pomniejszona wg w/w zasad.